Aceasta este versiunea veche a site-ului UEFISCDI. Pentru informatii actuale accesati http://uefiscdi.gov.ro
Departamentul Financiar Contabil si Resurse Umane
Departamentul Financiar Contabil are in principal urmatoarele atributii:
- realizarea planului de achizitii publice al institutiei;
- organizarea licitatiilor, evaluarea ofertelor, selectarea contractorului, negocierea si incheierea contractelor pentru activitatile contractate;
- realizarea corespondentei legate de activitatea financiara;
- arhivarea documentelor legate de activitatea financiara;
- realizarea evidentei-financiar contabile si a rapoartelor financiare potrivit legislatiei in vigoare;
- realizarea evidentei incasarii si platilor in numerar;
- efectuarea platilor de decontare;
- realizarea evidentei gestionare a patrimoniului si precum a materialelor procurate;
- efectuarea receptiei materialelor procurate;
- realizarea evidentei gestionar-operative a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar din dotarea institutiei;
- realizarea evidentei sintetice si analitice a cheltuielilor;
- intocmirea notelor contabile si executia cheltuielilor si platilor de casa;
- realizarea corespondentei legata de activitatea financiara suportata din venituri buget precum si din venituri proprii;
- asigurarea platilor si realizarea documentelor de decontare pentru salariatii organizatiei.
Departamentul Resurse Umane are in principal urmatoarele atributii:
- intocmeste statul de functii pentru personalul institutiei si il prezinta spre aprobare directorului
- intocmeste lunar statele de plata pentru salariatii organizatiei
- tine evidenta curenta a personalului si a fluctuatiei acestuia
- asigura organizarea de concursuri pentru ocuparea posturilor vacante
- asigura suport in procesul de selectie a personalului pentru ocuparea posturilor vacante
- asigura incadrarea personalului selectat
- asigura suport in procesul de evaluare si promovare a personalului institutiei
- intocmeste, completeaza si gestioneaza carnetele de munca pentru salariatii institutiei
- asigura arhivarea corespunzatoare a acestora in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
- intocmeste, actualizeaza, rectifica si pastreaza dosarele profesionale ale salariatilor institutiei in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
- intocmeste actele necesare pensionare pentru salariatii institutiei care indeplinesc conditiile pensionarii prevazute de lege
- tine evidenta concediilor medicale, concediilor de odihna si a concediilor fara plata aprobate si a absentelor nemotivate
- participa la intocmirea si modificarea dupa caz in colaborare cu celelalte compartimente a Regulamentului de organizare si Functionare, potrivit legii si il supune aprobarii directorului
- elaboreaza si actualizeaza fisele de post in colaborare cu Directorul Adjunct, Sefii de Servicii si de Birou, Coordonatori de proiecte/programe
- coordoneaza activitatea de analiza a necesitatilor de instruire si intocmeste planul anual de formare profesionala a personalului si il prezinta spre aprobare Directorului
- asigura alaturi de celelalte compartimente de specialitate conditiile necesare pentru participarea salariatilor la actiuni de instruire si perfectionare profesionala.
(articol actualizat in: 7/9/2009)