Aceasta este versiunea veche a site-ului UEFISCDI. Pentru informatii actuale accesati http://uefiscdi.gov.ro

Trimite pe email

Departamentul Financiar Contabil si Resurse Umane


Departamentul Financiar Contabil are in principal urmatoarele atributii:
 

  • realizarea planului de achizitii publice al institutiei;
  • organizarea licitatiilor, evaluarea ofertelor, selectarea contractorului, negocierea si incheierea contractelor pentru activitatile contractate;
  • realizarea corespondentei legate de activitatea financiara;
  • arhivarea documentelor legate de activitatea financiara;
  • realizarea evidentei-financiar contabile si a rapoartelor financiare potrivit legislatiei in vigoare;
  • realizarea evidentei incasarii si platilor in numerar;
  • efectuarea platilor de decontare;
  • realizarea evidentei gestionare a patrimoniului si precum a materialelor procurate;
  • efectuarea receptiei materialelor procurate;
  • realizarea evidentei gestionar-operative a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar din dotarea institutiei;
  • realizarea evidentei sintetice si analitice a cheltuielilor;
  • intocmirea notelor contabile si executia cheltuielilor si platilor de casa;
  • realizarea corespondentei legata de activitatea financiara suportata din venituri buget precum si din venituri proprii;
  • asigurarea platilor si realizarea documentelor de decontare pentru salariatii organizatiei.
     

Departamentul Resurse Umane are in principal urmatoarele atributii:
 

  • intocmeste statul de functii pentru personalul institutiei si il prezinta spre aprobare directorului
  • intocmeste lunar statele de plata pentru salariatii organizatiei
  • tine evidenta curenta a personalului si a fluctuatiei acestuia
  • asigura organizarea de concursuri pentru ocuparea posturilor  vacante
  • asigura suport in procesul de selectie a personalului pentru ocuparea posturilor vacante
  • asigura incadrarea personalului selectat
  • asigura suport in procesul de evaluare si promovare a personalului institutiei
  • intocmeste, completeaza si gestioneaza carnetele de munca pentru salariatii institutiei
  • asigura arhivarea corespunzatoare a acestora in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
  • intocmeste, actualizeaza, rectifica si pastreaza dosarele profesionale ale salariatilor institutiei in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare
  • intocmeste actele necesare pensionare pentru salariatii institutiei care indeplinesc conditiile pensionarii prevazute de lege
  • tine evidenta concediilor medicale, concediilor de odihna si a concediilor fara plata aprobate si a absentelor nemotivate
  • participa la intocmirea si modificarea dupa caz in colaborare cu celelalte compartimente a Regulamentului de organizare si Functionare, potrivit legii si il supune aprobarii directorului
  • elaboreaza si actualizeaza fisele de post in colaborare cu Directorul Adjunct, Sefii de Servicii si de Birou, Coordonatori de proiecte/programe
  • coordoneaza activitatea de analiza a necesitatilor de instruire si intocmeste planul anual de formare profesionala a personalului si il prezinta spre aprobare Directorului
  • asigura alaturi de celelalte compartimente de specialitate conditiile necesare pentru participarea salariatilor la actiuni de instruire si perfectionare profesionala.

(articol actualizat in: 7/9/2009)
Trimite pe email