Aceasta este versiunea veche a site-ului UEFISCDI. Pentru informatii actuale accesati http://uefiscdi.gov.ro
Contractare/Decontare
Pachetul complet de documente necesar decontarii 2012 NEW
- Proces verbal de avizare interna a rezultatelor - 3 exemplare printate
- Deviz postcalcul (an 2012) - 3 exemplare printate
- Deviz postcalcul total (intreaga perioada de implementare a proiectului) - 3 exemplare printate
- Fisa de evidenta a cheltuielilor - 1 exemplar printat
- Raport de activitate (an 2012 ) - 1 exemplar printat si in format electronic
- Raport audit financiar extern (in termen de 30 de zile de la data decontului) - 1 exemplar printat
- Sinteza lucrarii (5 - 7 pagini) - 1 exemplar printat
Pachet complet documente necesare deschiderii finantarii in anul 2012
Pachetul complet de documente necesar decontarii 2011
- Proces verbal de avizare interna a rezultatelor - 3 exemplare printate
- Deviz postcalcul (an 2011) - 3 exemplare printate
- Fisa de evidenta a cheltuielilor- 1 exemplar printat
- Raport de activitate (an 2011 ) - 1 exemplar printat si in format electronic
- Raport audit financiar intern - 1 exemplar printat
- Sinteza lucrarii (5 - 7 pagini) - 1 exemplar printat
Pachet complet de documente necesare deschiderii finantarii in anul 2011
Pachetul complet de documente necesar decontarii 2010:
- Proces verbal de avizare interna a rezultatelor - 3 exemplare printate
- Deviz postcalcul (an 2010) - 3 exemplare printate
- Fisa de evidenta a cheltuielilor- 1 exemplar printat
- Raport de activitate (an 2010 ) - 1 exemplar printat si in format electronic
- Baza de date raport ( an 2010)
- Raport audit financiar intern - 1 exemplar printat
- Sinteza lucrarii (5 - 7 pagini) - 1 exemplar printat
Pachetul complet de documente necesar contractarii:
Precizari metodologice privind contractarea si finantarea
Contract (va rugam ca la imprimarea documentului sa verificati pozitionarea semnaturilor).
- Anexa A
- Anexa B
- Anexa I
- Anexa IIa
- Anexa IIb
- Anexa III
- Conventie avans
Nota:
Bugetul anului 2010 trebuie construit avand in vedere perioada de implementare (aproximativ 5 luni);
Cheltuielile de salarizare din cadrul proiectului nu pot fi acordate simultan cu bursa postdoctorala (acestea nu sunt decontate in cadrul proiectului);
Numarul de contract atribuit de catre Autoritatea Contractanta are ca data 28.07.2010.
Perioada de contractare: 28 iulie - 13 august 2010Documentele necesare contractarii se vor transmite in forma printata, in doua exemplare, direct la sediul CNCSIS sau prin posta la adresa Schitu Magureanu, Nr. 1,etaj 3, Sector 5, Bucuresti.
Persoana de contact: Adriana Rotar
E-mail: adriana.rotar@uefiscdi.ro
Tel: 021/30 80 567
(articol actualizat in: 20/6/2012)