Aceasta este versiunea veche a site-ului UEFISCDI. Pentru informatii actuale accesati http://uefiscdi.gov.ro
Pachet documente necesar decontarii fazei - 2012
- Fisa depunere documente - 1 exemplar printat
- Acord de realocare - 1 exemplar printat
- Deviz post calcul -1 exemplar printat
- Fisa de evidenta a cheltuielilor (FEC) - 1 exemplar printat
- Instructiuni de completare a tabelului privind cheltuielile salariale
 Salariul brut = salariul mentionat in contractul individual de munca pentru activitatile din cadrul proiectului
 Salariul mediu orar = salariul brut/169.333
 Total ore lucrate in perioada raportata = numarul total de ore lucrate in perioada de raportare
 Ore lucrate = numarul de ore lucrate in luna 1, 2….6 de raportare
 Person month (PM) = ore lucrate in luna respectiva/169.333
 Manopera = salariul realizat la numar de ore lucrate in luna
 Total cheltuieli de personal pe perioada raportata = total manopera din lunile raportare + cheltuielile angajatorului asociate
 Coloanele 7, 8 si 9 se multiplica in functie de numarul de luni din perioada raportata
 
- Certificat audit - 1 exemplar
- Raport stiintific
Avand in vedere atat constrangerile de timp cat si complexitatea implementarii platformei web de contractare/monitorizare on-line, calendarul depunerii documentelor de raportare aferente anului 2012 este urmatorul:
· Pana la data de 05.12.2012 se depun documentele de decontare in forma tiparita, semnate si stampilate (conform modelelor existente pe site-ul UEFISCDI), direct la sediul UEFISCDI sau prin posta la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, sect. 1, Bucuresti;
· In perioada 05.12.2012-14.12.2012 se vor incarca informatiile solicitate in platforma web de contractare/monitorizare (inclusiv raportul de audit) care va fi disponibila incepand cu data de 05.12.2012
Mentionam ca plata finala pentru anul 2012 este conditionata de incarcarea documentelor in platforma web de contractare/monitorizare.
Va multumim pentru intelegere.
(articol actualizat in: 4/4/2013)
 
						



