Aceasta este versiunea veche a site-ului UEFISCDI. Pentru informatii actuale accesati http://uefiscdi.gov.ro
Contractare 2012
ANUNT CONTRACTARE
Documentele necesare contractarii se vor elabora de catre Contractorul – Beneficiar. Acestea se vor depune de catre responsabilul de proiect al Contractorului Beneficar la sediul UEFISCDI, strada Mendeleev nr. 21 – 25, etaj 4, camera 423, Program INOVARE sau se pot transmite prin posta.
Conventia de avans (daca se solicita avans) se va completata de catre furnizorul de servicii si se va transmite la UEFISCDI dupa incasarea finantarii de 10% de la beneficiar, in doua exemplare. Se vor anexa urmatoarele documente justificative: factura fiscala, ordinul de plata si extrasul de cont.
Documentele necesare contractarii:
- Cererea de finatare - printata din aplicatia online - Anexa 1
- Declaratii privind eligibilitatea - Anexa 7, Anexa 8, Anexa 9, Anexa 10, Anexa 13.
- Devizul cadru - Anexa 11
- Planificarea proiectului - Anexa 12
(articol actualizat in: 11/3/2015)