Aceasta este versiunea veche a site-ului UEFISCDI. Pentru informatii actuale accesati http://uefiscdi.gov.ro
Proiecte de cercetare postdoctorala - tip PD
Scop:
Sprijinirea tinerilor cercetatori, doctori in stiinte, cu rezultate de exceptie care doresc sa isi dezvolte o cariera profesionala independenta de cercetare in institutii de cercetare din Romania, in vederea stimularii excelentei stiintifice in cercetarea romaneasca. Programul se adreseaza inclusiv celor care activeaza in strainatate si doresc sa conduca proiecte de cercetare in institutii din Romania.
Procesul de evaluare_PD2010
- Proiecte propuse spre finantare
- Rezultate finale
- Rezultate preliminare
- Lista propunerilor de proiecte primite
UEFISCDI asigura expertii evaluatori de pastrarea confidențialitatii si anonimatului in toate procesele de evaluare pe care le administreaza. Mentionam ca UEFISCDI transmite informatii doar la solicitarea institutiilor statului, abilitate sa solicite aceste informatii, in limitele prevederilor legale, notificand de fiecare data ca legatura intre propunerea de proiect si evaluatori este confidentiala.
CONTRACTARE/DECONTARE PD_2011
DECONTARE
Lista proiectelor cu pagina web
Pachet documente necesar decontarii fazei anuale_2014
Pachet documente necesar decontarii fazei anuale_2013
Pachet documente necesar decontarii fazei anuale_2012
Pachet documente necesar decontarii fazei anuale_2011
Mesaj CNCS catre Universitatile si Institutele de Cercetare care deruleaza proiecte de cercetare in cadrul PN II Competitia 2011, cu directori de cercetare din afara Romaniei
ANUNT privind clarificarea raspunderii actiunilor asumate contractual
CONTRACTARE
Deschidere financiara an 2014
Deschidere financiara an 2013
Mesaj CNCS catre directorii de proiecte propuse spre finantare
Comunicat CNCS privind rezultatele Competitiei 2011
- Matematica si Informatica
- Chimie
- Fizica
- Stiinte Ingineresti
- Stiinta materialelor
- Stiintele pamantului
- Biologie si Ecologie
- Medicina
- Biotehnologii
- Stiinte Sociale si Economice
- Stiinte Umaniste
Anunt - detalii contractare
CONTRACTARE/DECONTARE
Pachet complet de documente necesar Contractarii 2010
NOTA:
Directorii Proiectelor de cercetare postdoctorale care sunt beneficiari ai unei burse postdoctorale finantate din fonduri structurale obtinute dupa perioada de contractare, trebuie sa transmita pana in data de 15 noiembrie 2010 Autoritatii Contractante o instiintare in acest sens, in care se va mentiona perioada derularii bursei, precum si Actul aditional aferent diminuarii valorii contractului.
Intrebari frecvente privind contractarea
Precizari metodologice privind contractarea si finantarea
Contract (va rugam ca la imprimarea documentului sa verificati pozitionarea semnaturilor)
- Anexa A
- Anexa B
- Anexa I
- Anexa IIa
- Anexa IIb
- Anexa III
- Model PVA (se aduce la decontare)
- Conventie avans
Nota:
Bugetul anului 2010 trebuie construit avand in vedere perioada de implementare (aproximativ 5 luni);
Cheltuielile de salarizare din cadrul proiectului nu pot fi acordate simultan cu bursa postdoctorala (acestea nu sunt decontate in cadrul proiectului);
Numarul de contract atribuit de catre Autoritatea Contractanta are ca data 28.07.2010
Perioada de contractare : 28 iulie - 13 august 2010
Documentele necesare contractarii se vor transmite in forma printata, in doua exemplare, direct la sediul CNCSIS sau prin posta la adresa Schitu Magureanu, Nr. 1,etaj 3, Sector 5, Bucuresti.
Persoane de contact
Subdomeniul/Directia de cercetare |
Responsabil contract |
Date de contact |
1.1; 1.2; 1.3; 1.5; |
Mihaela Pirsoaga |
Telefon: 021-3071933 Fax: 021-3071919 mihaela.pirsoaga@uefiscdi.ro |
1.4 |
Daniela Mihai |
Telefon: 021-3071932 Fax: 021-3071919 daniela.mihai@uefiscdi.ro |
2.1; 2.2; 2.3; 2.4; 2.5; 2.6 (2.6.1; 2.6.2; 2.6.4) |
Irina Bitescu |
Telefon: 021-3071934 Fax: 021-3071919 irina.bitescu@uefiscdi.ro |
2.6 (2.6.3;2.6.5; 2.6.6) |
Lioara Dobroiu |
Telefon: 021-3071930 Fax: 021-3071919 lioara.dobroiu@uefiscdi.ro |
3.1; 3.2; 3.3; 3.4; 3.6; 3.7 |
Mihaela Fratila |
Telefon: 021-3071932 Fax: 021-3071919 mihaela.fratila@uefiscdi.ro |
3.5 |
Lioara Dobroiu |
Telefon: 021-3071930 Fax: 021-3071919 lioara.dobroiu@uefiscdi.ro |
4.1; 4.2 |
Daniela Mihai |
Telefon: 021-3071932 Fax: 021-3071919 daniela.mihai@uefiscdi.ro |
4.3 |
Laura Badea |
Telefon: 021-3071924 Fax: 021-3071919 laura.badea@uefiscdi.ro |
4.4 |
Simina Smarandache |
Telefon: 021-3071933 Fax: 021-3071919 simina.smarandache@uefiscdi.ro |
4.5 (4.5.1; 4.5.2; 4.5.3; 4.5.6) |
Laura Badea |
Telefon: 021-3071924 Fax: 021-3071919 laura.badea@uefiscdi.ro |
4.5 (4.5.4) |
Simina Smarandache |
Telefon: 021-3071933 Fax: 021-3071919 simina.smarandache@uefiscdi.ro |
4.5 (4.5.5) |
Daniela Mihai |
Telefon: 021-3071932 Fax: 021-3071919 daniela.mihai@uefiscdi.ro |
Deschidere financiara an 2012
- Conventie de avans 2012
Se va completa on-line, prin accesul in pagina proprie a fiecarui director de proiect, pusa la dispozitie de catre Autoritatea Contractanta la adresa: http://www.resurse-umane-cdi.ro/ si se va transmite in forma printata, cu semnaturi, in doua exemplare, direct la sediul UEFISCDI sau prin posta la adresa Str. D.I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 6, Bucuresti in perioada 2 - 9 februarie 2012
Doar in situatia in care este necesara modificarea Anexei III Planificarea proiectului, prin comasarea etapelor initiale (avand in vedere modificarile legislative privind plata avansului) se vor completa on-line si transmite in doua exemplare :
- Act aditional 2012
- Anexa III - Planificarea proiectului
Pachet complet de documente necesar deschiderii finantarii in anul 2012
Formular Act aditional
- Anexa I - Deviz cadru
- Anexa IIa - Plan realizare a proiectului
- Anexa III - Esalonarea platilor
- Conventie avans
Documentele se vor transmite in forma printata, cu semnaturi, in doua exemplare, direct la sediul UEFISCDI sau prin posta la adresa Str. D. I. Mendeleev, nr. 21-25, Etaj 6, Bucuresti in perioada 2- 9 februarie 2012
Act aditional diminuare valoare
Act aditional diminuare valoare (va rugam ca la imprimarea documentului sa verificati pozitionarea semnaturilor)
Contestatii Primite_PD_Competitia 2011
In urma afisarii rezultatelor procesului de verificare a eligibilitatii Proiectelor de Cercetare Postdoctorala au fost primite 38 contestatii.
Toate contestatiile vor fi analizate, iar rezultatele se vor afisa marti 7 iunie 2011.
Programul Resurse Umane_Proiecte de Cercetare Postdoctorala (tip PD):
Rezultate finale
2.1 INGINERIE MECANICA SI TRANSPORTURI
2.2 INGINERIA CALCULATOARELOR SI INGINERIA SISTEMELOR
2.3 INGINERIE ELECTRICA, ENERGETICA
2.4 ELECTRONICA SI COMUNICATII
2.5 INGINERIE CHIMICA, STIINTA SI INGINERIA MATERIALELOR
2.6 ARHITECTURA SI CONSTRUCTII
3.6 STIINTE MILITARE SI SECURITATE
4.2 STIINTELE MEDIULUI SI ECOLOGIE
Pachet documente necesar decontarii fazei anuale_2010
- Proces verbal de avizare interna a rezultatelor - 3 exemplare
- Deviz postcalcul - 3 exemplare
- Fisa de evidenta a cheltuielilor - 1 exemplar
- Cerere de modificare deviz - depusa in prealabil pentru aprobare (daca e cazul)
- Raport anual de activitate - 1 exemplar
- Raport audit financiar intern - 1 exemplar cu semnaturi in original
- Sinteza lucrarii (5 - 7 pagini) - 1 exemplar
- Baza de date - raport anual de activitate
- Instructiuni de completare
Deschidere financiara an 2011
Pachet de documente necesar deschiderii finantarii in anul 2011
Formular Act aditional
- Anexa I - Deviz cadru
- Anexa IIa - Plan realizare a proiectului
- Anexa III - Esalonarea platilor
- Conventie avans 2011